2016年11月30日 星期三

我的箍牙過程記錄分享(五) 鼻敏感 x 寒背篇


4月~可以在赤柱食勁大塊RIB 好正!

在4月之後都沒多大的變化, 都是等D 牙慢慢移動
直到 8月牙醫自已自立門戶, 開診所


有何醫生年輕時的樣子 !

對中環工作的我更方便, 連埋上落行路由OFFICE 到診所只需15分鐘
一出B1 出口, 都係過對面馬路就到


7月TLS 畢業聚餐

等侯期間, 聽到新開張期間有洗牙有優惠(詳情請扛去查詢)
而且我每次去都可比信用卡, 可以儲積分^^ 有牙膏、漱口水送



第一次去新診所時跟何醫生傾多左計
先知道除了咀唇易乾之外
照X光睇我的頸椎, 係好直的  (正常應是彎的)
再觀察我企直的側面
比佢睇到我因為從小到大都有鼻敏感, 為了讓呼吸道較直
呼吸到較多空氣
所以會有寒背的情況出現
更會因此影響牙齒排列和生長
還有臉形、骨骼生長

原來鼻敏感可以有咁大影響!


所以最好是先解決呼吸問題
他介紹了這些噴鼻的、鼻貼和咀貼, 可以在睡覺時擴大鼻孔
唔講我都無留意, 雖然幾年前飲OPC + ORAC抗自由基 改善了鼻敏感
這幾年流鼻水的情況大大改善

但當我在床上一訓低, 就好似有野封住左個鼻孔,
所以廿多年黎都習慣了用口呼吸
但坐起身又不會覺得塞, 我估可能這是鼻孔太小的問題
但這鼻貼, 一用完第二朝起身, 照鏡
見到鼻樑明顯變闊了, 又唔係咁好睇 :P

至於封咀的貼, 第一次用係同鼻貼一齊
好似呼吸困難, 訓唔到覺
所以都係等個鼻好點才貼

而噴鼻的, 小時候有用過專科醫生比的一段時間
不見得有幫助, 可能我是比較嚴重吧
而且有朋友識相熟的藥劑師
說過會令鼻膜越噴越薄
不知是否屬實, 但我也不會再試了


還是乖乖地大量喝OPC 和ORAC 治標治本又美顏
甚麼是OPC和ORAC? 請按此連結
http://lydialai0805.blogspot.com/2015/05/opc-3.html
【保養】OPC-3 抗氧化沖劑✧✦✧ 內服外敷抗氧化保養品

8月過生日 跟去年比, 樣子相差很大~!
2015年8月 荔園



在跟他分享我在箍牙的過程中
是如何利用Supplements 幫助我輕鬆渡過
解決生痱子, 新陳代謝慢, 傷口康復等等問題時
才知道他有一位導師都有提及美國的Trend 開始流行以Supplements 輔助牙科醫生睇症
 (好跟得上時代的尖端耶~)
因為營養和牙齒都有直接的關係
但現時香港修讀牙科的主流課程都未開始
所以他暫時都不會開始


另外, 又有教我看不同國家對牙齒的審美觀
露齒笑時, 上唇覆蓋至牙齒的位置和下巴的長度
側邊, 鼻和上咀成90度...

7月時露齒笑係見到牙腳, 應有微微覆蓋才好看

今次聊天真係知多很多知識
這亦是我每次都喜歡去的原因
很多其他牙醫不會講咁多野的
成日咩都唔知, 問一句答兩句

但何醫生就會講解得好詳盡^^
值得推介~除左洗牙、箍牙其他都做的~
記得先致電查詢約時間哦~


上一篇: 我的箍牙過程記錄分享(四) 出外用餐小貼士
下一篇: 我的箍牙過程記錄分享(六) 清潔+橡筋篇

沒有留言:

張貼留言